ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 溫溜 Wen liu – מעי גס 7

溫溜 Wen liu – מעי גס 7

קובי נחושתן דצמבר 2, 2020 2:46 pm אין תגובות

מיקום: 5 צון מ – מעי גס 5, על ציר שמחבר את מעי גס 5 למעי גס 11.
איכות: נקודת הצטברות.
משמעות השם: Warm Flow – Warm dwelling – temperate flow . זרימה חמימה.

סיפורה של הנקודה:
תנועה מתאפשרת כאשר יש חום, אך חום עלול לשרוף, ורק ברמת חום נכונה לדבר שזקוק בתנועה, מתאפשרת תנועה המקדמת את מגמת תנועת דבר זה.
המעי הגס זקוק למידה ספציפית של טמפרטורה, במידת חום מסוימת זו, הוא מתפקד במידה המקסימאלית שלו.
מעי הגס זקוק לחום במעלות מדויקות מאוד.
זוהי נקודה הבאה לאחר מעי גס 6, ששם מסלול התעלה יצאה מן הכיוון שלה – באופן מגמתי לצרכי היחסים עם הסובב. כעת המעי הגס ממשיך עם הילוכו והוא זקוק לחום הנדרש, כדלק להמשך המסע.
מכיוון שנקודה זו צוברת חום, את החום הנדרש היא נותנת, ויודעת להעניק.
חום בהקשר של המעי הגס – זהו חום הנותן הגנה, דמות סמכותית המשרה ביטחון על האחר – כדוגמת הורה המשרה ביטחון בילדיו.
חום המאפשר נינוחות, שהייה, שמחה, רווחה ולכן תנועה הנובעת מאיכויות אלו, נעה קדימה עם מאותן האיכויות ובאמצעותן.

משמעות המיקום האנטומי:
אמצע האמה (הרדיוס והאולנה) מקום בעל כוח ועוצמה, שעינינו: הוצאה לפעול של נושאים הזקוקים לכוח כדי שיצאו לפעול, זהו אזור של כוח דומיננטי הקשור לעשייה קונקרטית של נושאים המוגדרים היטב על ידי האדם. האדם יודע מה הוא רוצה ומדוע הוא עושה את מה שהוא עושה.
זהו אזור של קונפרונטציה של האדם עם העולם הסובב, כאשר המגע עם העולם מתרחש לאור סוג המעשים שהאדם עושה.

סיפורו של האדם:
1- אדם מעשי, חזק, עם מראה חסון וחזות עם נוכחות עוצמתית, אך ללא תמיכה של חום ואנושיות וסוג רגשי המרכך לו את המאבקים ונוקשות היום יום, הוא חווה חולשה הדרגתית עקב חיסרון אותה התמיכה של חום אנושי.
2- אדם שהפך לקשה מדי, לנוקשה מדי עקב עיקשות וחוסר מוכנות להפרייה עם העולם החיצוני, ועקב כך התנועה נעצרת, הוא מתייבש והופך סטגננטי.
3- אדם שאיבד את יכולת העמידות שלו, עקב עייפות ותחושה סיזיפית של מאבק ללא סוף וללא “אור בקצה המנהרה”.
4- זהו סיפורו של אדם הזקוק לתמיכה מן הסוג שהוא עצמו לא יודה כי הוא זקוק לה.
תמיכה של אישה בבן זוגה, שהוא מחזיק בדימוי עצמי מן הסוג ה”זכרי” מדי.
5- וכן זהו סיפורו של איש שהתבגר והזקין וזקוק לחמימות של גיל נעורים ששם היה עם להט ותשוקה שאבדו לו עם השנים.

סיכום:
נקודה היודעת להניע מקומות נפשיים קשים, נוקשים ומקובעים, הזקוקים לחום ומגע אנושי רך ולא נראה לעין.
מגע שכמעט ואינו מורגש בתחילה, וניתן לאדם באופן שהוא עצמו אינו זקוק לשמירה עצמית מולו, אז החסמים כמו ואינם קיימים.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס