ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 三間 – San jian מעי גס 3

三間 – San jian מעי גס 3

קובי נחושתן נובמבר 28, 2020 11:52 am אין תגובות

מיקום: מתחת לצוואר ראש העצם, של האצבע המורה, המטוקרפו – פלנגיאלי השני.
על קו העור בין הבהיר לכהה.
איכות: פלג, נקודת עץ על תעלת מתכת.
משמעות השם: Third space – Third Point – third interval המרווח השלישי, החלל השלישי, הנקודה השלישית.

סיפורה של הנקודה:
נקודה שנייה שהשם שלה כרוך במספר של הסדר העולה בתוך התעלה.
היא המשכית לנקודה שקדמה לה, במשמעות ובאיכות התוכן שהיא מכילה ומספרת.
מהו הדבר שקיים בין הנקודה הקודמת לנוכחית?
זהו החלל, המרווח, המקום ששם חסרה האיכות האקטיבית של התעלה, שהיא תעלת מתכת.
תעלת מתכת, קשורה ישירות לצד האקטיבי של מע’ החיסון וההגנה של האדם.
מערכת זו אינה רשאית “לצאת לחופש”. אם לא תפעל, המע’ כולה חשופה למפגעים האפשריים של העולם החיצוני, עקב האינטראקציה הקבועה עימו.
הנקודה מלמדת על הצורך בחללים שבין הנקודות, אז השמירה וההגנה הופכת ליעילה יותר, על פני אסטרטגית הגנה שהיא ללא חללים, מרווחים או חורים.
היא מלמדת שההגנה הטוב ביותר מאפשרת אזורים ללא שמירה ששם ה”אויב” כביכול עשוי לחדור ולהיכנס.
מהי ההצדקה והיתרון לאפשר ל”אויב” אפשרות חדירה קלה, כמו שהשומר אינו קיים ולא משגיח בפינה זו של המערכת?
סוג החלל שקיים בין מעי גס 2, למעי גס 3 – מייצר אזור שכלפי ה”אויב” האזור נראה כמו אזור תורפה, אך באמת אין זה אזור תורפה כלל, זהו אזור המאפשר לתעלת המתכת להכיר וללמוד על טבעו של ה”אויב” דרך מקומות ששם המגע עימו מבוקר, ידוע בפרופורציות שלו, בעל שליטה וביקורת של מע’ החיסון.
כאשר תהליך זה מתאפשר באופן מגמתי, לשם הזמנת ה”אויב” וכך ללמוד עליו, ולהכיר אותו דרך המגע עימו הנראה לעין כמו שהתעלה התכופפה והפכה עצמה לחלשה או לחשופה.
אך כל זה למראית העין בלבד, וזוהי טכניקה של מע’ החיסון, לשם הכרה מעמיקה יותר של ה”אויב” המחייב מן המע’ החיסונית להכיר את ה”אויב” דרך ההתמזגות עימו, ודרך המגע הישר עימו.

משמעותו של מיקום האנטומי:
המפרק המטוקרפו – פלנגיאלי השני, זהו שורש האצבע המורה, מצביעה באיום מחד או בהכוונה מאידך. זהו מפרק שכאשר הוא מתכווץ בצורת אגרוף, הוא הופך לכלי עוצמתי ביותר בחוזקתו.
כך שיש למקום זה שני משמעויות מרכזיות, האחת: יד פתוחה, המאפשרת מתוך עוצמה,
והשנייה: יד קפוצה, המסוגלת לפעולות אגרסיביות, או לפעולות מיידיות עם אמירה ברורה וחד משמעית.

סיפורו של האדם:
אדם חזק שהורגל להראות כלפי העולם חזות חזקה, אך החוסן שהוא הורגל בו, לא יכול להיות סטאטוס שניתן להחזיק בו לאורך זמן, בעיקר עם אדם זה חי בתוך מערכת של אנשים רבים או במקומות שבהם הוא עצמו מנהל אנשים אחרים.
אז עליו לאמץ גישה קשה ורכה ביחד.
גישה רכה וקשה – זהו האתגר של אנשי חינוך, שעליהם ליצור גבולות ברורים ביותר לתלמידים עם גמישות המאפשרות לתלמיד לגדול.
אתגר זה נכון גם לאנשי ניהול בכל תחום, כאשר עליהם לצור מסגרת עם גבולות ועקרונות ברורים ביותר, כאשר אם הם מייצרים מבנה נוקשה מדי, הוא עשוי לחבל בתהליך אורגני של גדילת המערכת וההתקדמות שלה. לכן עליהם לאפשר חללים של אזורים “רכים”, מקומות המאפשרים דבר ההפוך מן הסטנדרט שעליו המערכת בנויה.
התגר של אדם העוסק בניהול, אם כן, זהו כיצד בונים מערכת יציבה עם עקרונות ברורים, ביחד עם הגמישות הראויה המאפשרת את תהליך ההתקדמות של אותו המבנה עצמו.

סיכום:
נקודה להתפתחות התבונה מתי להקשות ומתי להרפות, לאדם העסוק בניהול של אחרים (או של עצמו)

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס