ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » נפש הכליה » נפש הכליה – סודיום ביקרבונט (סודה לשתייה)

נפש הכליה – סודיום ביקרבונט (סודה לשתייה)

קובי נחושתן מרץ 8, 2023 1:25 pm אין תגובות

האיכות הבסיסית של סודיום ביקרבונט: איזון בין שני קצוות הדיכוטומיים זה לזה. חומצי-בסיסי.
הנקודה הבסיסית לגבי אופי התנועה של המערכת, שהיא נעה בין שני קצוות של איכויות הקוטביות זו לזו, אך הן אינן מתנגדות זו לזו, הן משלימות אחת את חברתה ובכך יוצרות את האפשרות לתנועה קדימה.
באופן הטבעי והבריא, אין במבנה האנושי דיכוטומיה מוחלטת.
אם הייתה כזו המבנה היה קורס ומת.
הדבר המאפשר את תנועת המבנה כולו, זהו המתח הבריא שקיים בין שני קצוות של חומרים או איכויות ניגודיות אך משלימות אחת את חברתה.

סודיום ביקרבונט צעיר:
זהו אדם לוחמני, בעל תפיסת עולם חד ממדית של “טוב” מוחלט מול “רע” מוחלט.
אדם זה נוטה לצור יחסים עם קונפליקטים מול אחרים, לבחור בדרך קיצונית בדרך כלל בכל תחום ונושא, להיות על הקצוות הקיצוניות במגע שלו מול העולם ואנשים בכלל.

לסודיום ביקרבונט יש דרך לעבור, אותה הוא מתחיל בנטייה להקצנה.
הינה שלבי ההתפתחות של סודיום ביקרבונט:
1- ההקצנה דרכה הנער (בדרך כלל) זוכה לחוש את עצמו יותר במדויק עקב ההקצנה דרכה האדם מחדד לעצמו את נקודות הייחודיות שיש בו על פני אנשים אחרים.
2- יצירת תפיסת עולם פילוסופית, המבססת את הרציונאל מדוע הקיצוניות נכונה, מוצדקת ורלוונטית.
3- לקיצוניות יש מחיר, היא מתישה ומעייפת וגורמת לשחיקה בתוך המבנה האנושי. היא מתאימה לצעירים, אך כאשר אדם מתבגר – גישה קיצונית צורכת אנרגיה שלא בהכרח קיימת שם יותר.
יש מחירים גופניים ורגשיים לגישה הדיכוטומית קיצונית, היא שוחקת ומביאה להתדלדלות של החיוניות הבסיסית של המערכת. לכן לירידה בוויטאליות שמשמועה: מחלות מסוגים שונים במישורים שונים.
ככל שאדם מחזיק לאורך שנים רבות יותר תפיסות עולם חד ממדיות וקיצוניות, כך רמת החולי תהייה עמוקה יותר ומערכתית יותר.
המבנה האנושי זקוק בטבע המולד שלו לשלום, אחווה, רעות ואהבה.
הגישה הקיצונית נכונה בשלב התפתחות המתאים לגיל הנעורים, לאחר מכן אין לה מקום יותר, היא הופכת לסיבה להתדרדרות לכוחות ולמשאבים המולדים של האדם.
4- מתחיל תהליך ההתפשרות המוביל לצוהר תודעתי באדם לראות ולהבין את אופיו וגישתו של האחר – שבעבר לא היה בידו לראות את טענותיו או גישתו של הצד האחר.
5- ככל שהוא מתבגר ונפתחת בפניו היכולת להבין את מקומו של האחר, הוא מזהה כי גם הוא עצמו היה יכול להיות במקום שכלפיו גילה התנגדות בצעירותו.
הוא מזהה את אותן התכונות או הגישות שנילחם כנגדם – בתוכו.
6- בנקודה זו, מתאפשרת גישה מתונה יותר של שלום וחיים ומשותפים למרות השונות.
7- אז האדם מגלה בתוכו את שני בקצוות, ואף לומד לאהוב את הקצה השני, כיוון שאותו הקצה קיים גם בו.
8- אז נחשף באדם דבר שקודם לא ראה ולא יכול היה לראות: את קו האמצע דרכו דבר חדש נולד.
“דרך האמצע” מראה וחושפת יסודות עמוקים יותר באדם שכעת ניתן לחוש או לראות אותם. בין השניים קיים האחד, היסוד המאחה, המחבר דואליות ליחידה אחת.
היסוד שהתנועה הדואלית מסתירה בדרך כלל.
אך איזון ושלום שם כל צד המקבל ואף אוהב את ניגודו – חושף.
חשיפה לאיכות האחת שממנה נולדת האפשרות לשתיים, היא הצד הבוגר של סודיום ביקרבונט.
9- אז תנועתו של האדם בעולמו, רכה, גמישה, נכונה ומביאה פרי הממשיך את האיכות האחידה של כל חלקי המערכת. אז האדם במקומו הנכון.
במקום זה המיתר הקיומי שבלב, שהיה עד כה ידוע באופן אינטואיטיבי, הופך להיות יסוד פעיל, מודע, מוחשי עם היכולת לתמלל את דבריו באופן נכון מדויק.
10- אז האדם מגשים את ייעודו באופן ההרמוני ומלא.
במקום זה האחדות נחשפת במלואה, הכול אחד, העולם אחד, האדם אחד, מן האחדות שמוצאה במיתר הקיומי.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס