ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 至陰 Zhi yin – ש. שתן 67

至陰 Zhi yin – ש. שתן 67

קובי נחושתן אוקטובר 5, 2021 1:53 pm אין תגובות

מיקום: בצד החיצוני של הגבול התחתון של ציפורן, באצבע החמישי (הקטנה) 0.1 צון צידית.
איכות הנקודה: נקודת באר, מתכת, חיזוק.
משמעות השם: Reaching Yin, Arrival of yin
היין שמגיע, להגיע אל היין.

סיפורה של נקודה: אנחת הרווחה
בנקודה זו, התעלה עוברת לאיכות יינית לפני העברתה לבן הזוג הייני, הכליות.
הנקודה היא התחנה האחרונה של המסע של התעלה הארוכה והעמוסה ביותר מכל תעלות המערכת.
בנקודה זו, המסע הגיע לסיומו. כביכול יש בנקודה אנחת רווחה, על המסע המפרך הקשור להוצאה לפועל של חיוניות הכליות לכל איברי ותפקודי הגוף והנפש.
בנקודה זו המסע הגיע לסיומו במיזוג עם הכליות.
היין של הכליות נחשב לסוג הצ’י שהוא התשתית לרקמות הגופניות עצמן לגוף עצמו. לכן זוהי אנרגיה מזינה מאוד, וכאשר היא מתקלה או נשחקת, אלו הם יסודות הגוף העמוקים ביותר שנשחקים.
בנקודה זו יש נגיעה ראשונית באיכות היין של הכליות בצורתה הראשונית ונקייה. לפני שהיא מתגבשת לצורה של אחד מאיברי הגוף.
מן הזווית של ספרות TCM – זוהי נקודה לזירוז לידה ולהפיכת עובר לפוזיציה הנכונה לקראת הלידה.
דבר זה מסתייע עקב הנגיעה של הנקודה ביין הבסיסי, עם האיכות של נקודת באר בקצוות הגוף.

סיפורו של האדם: עיר מקלט
1- מסע ההולך במדבר, והוא יגע, צמא ועייף. הוא זקוק להגיע לנווה המדבר, שם יזכה לרענון ולמנוחה ההכרחית לו.
2- אדם שהחיים מאתגרים והוא עייף, מותש וזקוק לפסק זמן, לעיר מקלט, למקום ששם יוכל לזמן מה לצאת מן המרוץ, לנוח ולהתבונן.
3- אדם שההליכה בדרך השכיחה לו את כיוון ההליכה, לאן הוא הולך ומדוע. עקב ההליכה העיוורת, אותו האיש הפך ריק ומותש מכוחות החיים. הוא זקוק לעצירה ולאתנחתא, לשם הערכה מחודשת שאיננה בתוך מסלול ההליכה האוטומטי שלו.
4- אדם שאיבד את המצפן הפנימי, את יכולתו לזהות את הכיוון והתכלית. הנקודה מחזירה אותו לזיכרון המסכם של הדרך שעבר, דבר המחזיר לו את יכולתו לזהות מחדש את המשך המהלך והשבת המצפן. הנקודה מביאה להתבוננות ושחזור ההיסטוריה כולה (של האדם) דבר המברר את מהלך כיוון ההליכה ההמשכית.

סיכום: החשיבות של ההבנה הביוגרפית של האדם על עצמו
נקודה ליציאה זמנית ממרוץ החיים.
לשם הזנה, מנוחה, כיוון המשכי מדויק יותר עקב חידוש הקשר עם השורשים ההיסטוריים, חידוד כושר ההתבוננות של האדם על עצמו ועל תוצאות חייו, ריענון וחיזוק לשם המשך המהלך.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס