ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » Zan zhu 攢竹 – ש. שתן 2

Zan zhu 攢竹 – ש. שתן 2

קובי נחושתן אוגוסט 25, 2021 6:25 am אין תגובות

מיקום: בקו ישר מעל ש. שתן 1, על קצה הפנימי של הגבה.
משמעות השם: Bamboo gathering – Collection of bamboo
אוסף, התלכדות, חבירה של במבוק.

סיפורה של נקודה:
הנקודה ממוקמת בשורש הגבה הפנימי, שערות הגבה גמישות כמו ענפי ועלי הבמבוק.
כוחו של ענף הבמבוק, מתבטא בגמישותו, רוח סערה לא תעקור אותו ממקומו ולא תשבור את ענפיו מתוך כוח גמישותו.

הגבות הן מקבץ שיער, קבוצת שיער הממוקם מעל העין הרואה.
העין יודעת מה ראתה – אך ייתכן כי הצד הקוגניטיבי שראה והיה עד לנושא בו צפה, ייוותר קר, אדיש ומרוחק מן הקשר הטבעי לנושא שאותו ראה.
הגבות הן אלו הנותנות חוויה רגשית לנושא הנראה על ידי העין.
דרך מבנה הגבות ותנועתן ניתן ללמוד ולהבין על החיים וחווית הדבר שראה האדם.
וכן על נטיות ליבו כיצד לראות את הדברים (דבר המשתקף במורפולוגיה של עין – כאשר המורפולוגיה של הגבות, מלמד על הרגשות ואופן ההתנסות הטבעית לאדם עקב מה שראה)
הנקודה מתייחסת לחוויה הרגשית שמאחורי מה שראה האדם.

סיפורו של האדם:
1- הקשר שיש לאדם, במובן הרגשי, ההתנסותי – לנושא שאותו הוא רואה.
דוגמא: הורה שנולד לו ילד, הוא יודע ורואה את בנו הנולד ואינו חש כלפי הדבר כלום, כמו שהוא מנותק רגשית מדבר שציפה לו, דבר שהיה צפוי ואף טבעי שיצוף בו רגש לאור מה שראה.
2- יכולתו של האדם לתקשר את הרגשות מאחורי הנושאים שהם מהווים את תפיסת העולם שלו.
דוגמא: התנסות מפעימה של אדם בנושאים מסוימים, ללא עדות בחוף כלפי העולם. מותיר אותו בודד בחוויה.
3- הכישורים של האדם להעביר תחושה ורגש.
דוגמא: אדם שרוצה לשתף את חברו שנושאים אותם חווה, אך האופן בו הוא מבטא את נושאי החוויה, אינם משקפים נאמנה, בדיוק הנדרש את נושא החוויה. דבר שעשוי לצור אי הבנות רבות בינו לבין האחר.
4- יכולתו של האדם להבין, ולהכיר ולדעת את המשמעות חווית החיים של מה שראה.
דוגמא: אדם ראה וחווה מזה דבר מה- אך הדבר אינו ברור דיו, ואין הוא מבין לעצמו את מה שחווה. ההבנה חלקית, אינטואיטיבית ולא מלאה.

קיימת האפשרות שמה שהאדם יודע וכיצד הוא מרגיש כלפי מה שהוא יודע – לא עולה בקנה אחד.
קיימת האפשרות כי הראייה של האדם תהפוך לקרה, מנותקת ומתבוננת. ללא חיים ותנועת החיים המתבקשת מראיית החיים באופן הזורם והמתפתח.
אז נקודה זו הופכת לרלוונטית – כאשר היא מצרפת את החוויה לנושאים שאותם האדם רואה אך אינו מחובר רגשית להם.

ייתכן כי אופן החוויה שיש מאחורי תפיסת העולם של האדם, קשה ונוקשה מדי, אז הנקודה באה לרכך את הנוקשות המצטברת.
ייתכן כי האדם בנה בעצמו – עקב סוגי התנסויות קשות – גישות רגשיות ביקורתיות מדי כלפי עצמו והסובב. אז הנקודה מעגלת ומרככת מקומות כואבים וביקורתיים באדם.
ייתכן כי החוויות של האדם מנותקות מתפיסת העולם שלו – ממה שהוא רואה.
אז הנקודה מחברת חוויה לתפיסת עולם.

סיכום:
נקודה המחברת חוויה למה שהאדם – רואה ומבין ממה שראה, ובונה תפיסת עולם סביב אותה הראייה.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס