ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 沖門 Chong men – טחול 12

沖門 Chong men – טחול 12

קובי נחושתן אפריל 3, 2021 1:32 pm אין תגובות

מיקום: על הגבול העליון על עצם ה-סימפיזיס פוביס, 3.5 צון צידית לתעלת העיבור 2 (cv2)
איכות הנקודה: הצלבות עם הכבד, נקודה על yin wei.
משמעות השם:
Surging Gate, Penetrating gate, Rushing door.
שער החדירה, דלת שדרכה עוברים במהירות, שער הניתוח.

סיפורה של הנקודה:
עד לנקודה זו, הצ’י בתעלת הטחול, זרם על פני העור, במישור חיצוני. מנקודה זו הצ’י של הטחול, נכנס פנימה לתוך הגוף, לשכבות הגופניות העמוקות, לתוך האיברים הפנימיים, לתוך מעורבות עם הדינאמיקה של פעולת האיברים הפנימיים וההזנה שהם זקוקים לו לשם עבודה יעילה ומהודקת יותר. עבודה שמעבר לנושא ההזנה, היא הופכת ליעילה ולאיכותית בזכות ההרמוניה ושותפות העבודה למען התכלית האחת, שהיא הכשרת הקרקע להגשמת הדרך (טאו) של אותו האדם.

סיפורו של האדם:
1- אדם שהלך זמן רב וצבר תוכן של ידע או הבנה של העולם החיצוני ותנועתו. וכעת עליו להיכנס פנימה לתוך עצמו, להכיר את עצמו ממקום שונה, ממקום של “הוא ביחס לעצמו” ולא “הוא ביחס לעולם”.
2- אדם הזקוק לביטחון של כניסה לתוך נפשו פנימה. כניסה שאיננה פשוטה, עקב מטעני הכאב ההיסטוריים הצבורים שם ומחכים לזמן שבו יהיה ניתן לאדם לעמוד מולם.
3- זהו שלב של שינוי כיוון, שבו האדם עומד מול עצמו, מול חייו, ועליו לתת לעצמו דין וחשבון אמיתי ויסודי, שאין ניתן לפקפק בו או להכחיש חלקים שלו, הקשורים למעשי האדם. דברים שעשה או שלא עשה – ביחס לסיבה של חייו, הסיבה של היותו כאן – עכשיו בעולמו.
4- זהו שלב שהדרך הפרטית של האדם איננה ניזונה יותר מן המגע של האדם עם העולם החיצוני. ועליו לגלות את המשך הדרך לאור ועקב עולמו הפנימי וגרעיני העושר הממתינים שם.
5- נקודה התומכת בשיתוף הפעולה של כוחות הנפש הפנימיים של האדם.
כאשר יש קולות רבים, היוצרים קונפליקטים וקונטרדיקציות, הגורמים לעצירת התנועה של האדם.
כאשר יש סכסוכים רגשיים בנפש האדם שאינם מאפשרים תנועה קדימה, סכסוכים הגורמים למתח ורעש רגשי, הזקוקים להרמוניה, קשב וסובלנות בין החלקים המסוכסכים, לשם השכנת שלום בין חלקי הנפש, שזהו תנאי בסיסי לשם תהליך התפתחותי נכון של האדם ביחס לדרך הממתינה לו (טאו)

סיכום:
נקודת מעבר בין הגדילה של האדם ביחס לעולם החיצוני, והמעבר להמשך ההתפתחות דרך המגע של האדם עם עולמו הפנימי ביחסי לדרכו האישית, לפוטנציאל של אותה הדרך ולמבוקשה.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס