ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » tian fu 天府 – ריאה 3

tian fu 天府 – ריאה 3

קובי נחושתן נובמבר 16, 2020 6:18 am אין תגובות

מיקום: 3 צון מתחת לקו בית השחי. על השריר ה דו ראשי, בצד הרדיאלי.
נקודה השייכת לקבוצת הנקודות המכונות “נקודות חלון לשמיים”.
שם הנקודה: שתי אפשרויות לתרגום:
1- Upper arm assembly
2- Heavenly palace

על שם הנקודה ואיכותה:
זוהי נקודה שהוספת לתוכה את מעשי האדם, את קורות חייו של האדם, וכיצד אירועי החיים שהתרחשו בחייו של האדם מהווים, פלטפורמה ומקפצה ל”שמיים”.
כמובן במקרים רבים – החיים שהאדם חי אינם מאפשרים שחייו יהוו מקצפה לשמיים ,עקב אורח חיים שאינו הולם את האיכות העמוקה של נפש האדם. כביכול האדם לחוד ומעשיו לחוד.
וכן יש מקרים בהם טרגדיות או ואירועים קשים הפכו לסוג של “שכבה” על היסוד הנפשי העמוק.
אז היסוד העמוק באדם, כמו וקבור פנימה, ואינו זוכה לביטוי ולסוג ההתפתחות הראויה לפוטנציאל שיש בו.
(דבר זה נלמד מן המיקום האנטומי של הנקודה, המראה קרבה ללב, שם שוכנת ה”נשמה” shen, וכן – שם קיים היציאה המעשית הראשונה של יכולת העשייה של האדם)

סיפורו של האדם, ומצבים אפשריים לשימוש בנקודה זו:
זהו אדם למרות שאירועים קשים אירעו לו בחייו, טרגדיות ומשברים. הוא נותר מודע וקשוב ליסוד העמוק בתוכו, לפוטנציאל הנפשי העמוק הממתין לשעתו להיפתח.
אך אותם החיים שחי הופכים להפרעות במישור הרגשי. הפרעות כגון: מחשבות יגון, מחשבות לא רצוניות עקב זיכרונות קשים, עצבות המייצרת “עננה” סביב הלב, כך שהלב נותר סגור.
וכן אירועים שאדם נקלע אליהם שהוא חויב בעל כורחו לנהוג ולעשות מעשים שבדיעבד פגעו בו עוד יותר ממה שהוא פגע באחרים, כגון: חיילים בקרב, או אנשים שנאלצו לפגוע באחרים כאשר אין להם שום זיקה פוגענית בנפשם.
מעשים אלו הופכים לחסימה, לשכבה שאינה מאפשרת לאדם להמשיך את דרכו (טאו) לכיוון ההגשמה של התכלית האישית.
הם יוצרים חצץ הפוגע בלב האדם.
השימוש בנקודה זו, היא מתוך תנאי שהאדם מודע לדינאמיקה הזו, חש אותה, ויודע את יסוד הנפש העמוק שבתוכו, בידיעה שאינה קוגניטיבית עקב השכבות המצפות את התודעה (מעשים המעיבים על הנפש)
נקודה זו היא סוג של “מזבח” המסוגלת להעלות כקורבן את מעשי האדם, ולהתמיר את מעשי האדם, מאיכות גסה לעדינה, כך שהאדם מוכן לחשיפה רגשית עמוקה יותר, ולסילוק ההפרעות הרגשיות שאינן קשורות לאיכות היסודית שלו. לכן זוהי נקודה עם יכולת טיהור עמוקה מן הזווית הרגשית.
הנקודה מהווה תהליך מכין, עקב הטיהור שהיא פועלת.
תהליך מכין למפגש אוטנטי ועמוק יותר של האדם עם עצמו.
סיכום:
כאשר מעשים או אירועים שהתרחשו בחיי האדם, הופכים לאבן נגף בקשר שלו עם עצמו.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס