ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » רשימה » Cereus serpentinus

Cereus serpentinus

קובי נחושתן אוגוסט 31, 2018 7:55 am אין תגובות

צמח ממשפחת הקקטוסים:

דומה בכל הנטיות שלו ל cereus-b, עם כמה נקודות המייחדות ומאבחנות אותו:
1- ביו ריתוס:
החמרה בקור, תרופה קרה. רגישות גבוהה מאוד לקור, בקור הכול מוחמר.

2- זיקה גופנית: תחושת שיתוק באזור הרגיש.
א- בנוסף לכל הנטיות של cares-b , יש ל cereus-s נטייה לתחושת שיתוק באזורים הכואבים או המציקים. תחושת השיתוק מתחילה בגודש, ולאחר מכן באה תחושת השיתוק.
אם יש תעוקת חזה ואי סדירות בדופק לב (תופעה אופיינית לקבוצה כולה) ב cereus-s יש גם תחושת שיתוק בחזה, בצלעות ובאזור בו יש תעוקה.
נקודה זו הינה קו מנחה בתרופה, בכל מקום בו יש אי נוחות, תחושת אי הנוחות מתלווה עם חווית שיתוק, הירדמות numbness.
ב- כאבים בכליה הימנית, מוחמר לאחר מתן שתן.
ג- זיקה לאיברי מין – יש גירוי באזור זה, המחייב את האדם לפעילות מינית. בלוטות לימפה נפוחות באזור המקומי, וכן- אשכים נפוחים וכואבים ללא קשר לפורקן מיני, כך גם בנשים, שחלות בתחושת גודש, כאב, עם גירוי מקומי שמייצר צורך למגע מיני. מגע מיני אינו מקל על הגודש המקומי.
שיתוק מקומי באזור הגניטאלי, תחושת שיתוק מובילה לאימפוטנציה.
ד- גרון: הצטברות ליחה, הגרון סגור מליחה, תחושת מחנק.

3- זיקה רגשית: קללות – מקלל כדרך ביטוי לאי שקט פנימי.
זהה ל cereus-b עם כמה נקודות מייחדות:
א- כועס ומתפרץ, יש בתוכו נטייה לכעוס, הכעס מתפרץ בדרך כלל על בסיס של נקודות שלא חשובות וללא פרופורציה. מאוד מגורה רגשית.
ב- מיניות זהו נושא שמעסיק אותו – אותה, רבות ועמוקות, יש קונפליקט בין רוחניות למיניות, אדם זה מאוד מיני, עם צורך לעיסוק מיני רב, דבר שמיצר לו קונפליקט בין מקומו הרוחני ומקומו הגשמי.
ההתפרצויות שלו הינן בקללות גסות, הוא נוטה לקלל (הרבה יותר אגרסיבי מ cereus-b)
ג- הביטויים הרוחניים – דתיים שלו, מתורגלים בלילות. בלילה זהו הזמן ה”רוחני” שלו. ביום זהו זמן ארצי ובלילה זהו הזמן לרוחניות, אוהב את הלילה, שואף להיות ער עד מאוחר.
ד- מן הזווית המחשבתית, קושי בתהליכים לימודיים, קשה לו לחשוב או להתרכז, יותר קל לו ללמוד דרך שמיעה.
לעיתים קושי בריכוז, כבדות בראש שגורם לקושי בריכוז, דבר המתבטא בבלבול במילים. המילים יוצאות לו מבולבלות. דבר המתבטא בעיקר בשיחה.
נוטה לפיקסציות מחשבתיות בכל מה שקשור לאורח החיים שלו, לאמונה שלו, לא גמיש ולא מתפשר.

4- גישה לחיים:
זהה ל cereus-b אך יותר גס יחסית, הנושא המיני תמיד ברקע אצלו כנושא לא פתור, הנטייה לקלל מאפיינת את הזהות שלו.
הוא אדם “רוחני” דתי, מתפרץ, קצר רוח, תמיד עסוק, תמיד טרוד.

Cereus serpentinus

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס