ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 上廉 Shang lian מעי גס 9

上廉 Shang lian מעי גס 9

קובי נחושתן דצמבר 4, 2020 4:32 pm אין תגובות

מיקום: 3 צון מתחת למעי גס 11 – ו9 צון מעל מעיס גס 5. על הציר שמחבר את מעי גס 5 ל מעי גס 11.
משמעות השם: Upper Point at the Border – Upper ridge – upper corner
הנקודה שעל ראש הרכס – על הקצה הגבוה של הרכס.

סיפורה של הנקודה:
הנקודה מהווה המשך ישיר של הנקודה הקודמת, הנקודה שתחתית הרכס, למרגלות הרכס.
במקום זה, יש סוג של הצלחה, סוג של הגשמת היעד.
טיפוס על ההר – מסע שחייב כוחות ותעצומות נפש.
יש בנקודה זו את שמחתו של האדם שהצליח במשימותיו, את סוג הנחת הרווחה של האדם שהגשים את יעדו, לאחר מסע מפרך.
בנקודה זו יש – כמו כן, ראייה ייחודית של אדם העומד על ראש הגבעה וצופה מגבוה על העולם שמתחת.
יש לו לאדם זה, את תצפית הראייה ואת נקודת המבט של הנשר הגדול הצופה מלמעלה על הנעשה למטה.
אך סוג המבט של אותו האדם, על ראש הרכס, הינו של האדם שיודע את המסע ומכיר את הדרך. אין הוא צופה בלבד, אלא איש עשיר הניסיון, רב מעללים ביכולת העשייה, בעל כישורים להם זכה עקב המסע של ההליכה בדרך.

משמעות המיקום האנטומי:
המקום הבולט, השרירי ביותר של ה: Musculus brachioradialis – שריר האמה, הקרוב למרפק. השריר המקביל לאגודל, בחלק החיצוני של האמה, שהוא הבולט כאשר האדם קופץ את אגרופו.
זהו השריר הקשור למרכז כוח העשייה וההוצאה לפועל של המעשים והרצונות.
שריר השומר את הזיכרונות של כוחות העשייה והרצון שעומד מאחורי סוג העשייה הקונקרטי.

סיפורו של האדם:
לכל אדם יש זכויות,
לכל אדם יש את תוצאות המעשיים של החיים שחי.
כל אדם הינו בעלים של מעשים ותוצאותיהם, וכיצד הם בנו אותו והפכו לאבנים הבונות בו עוד קומה בקומת האדם שהוא.
אך לעיתים, אין באדם את המודעות הלגיטימית להעריך נכונה את הזכויות החיוביות שאכן זכה בהם, את תוצאות המעשים וכברת דרך שעבר שעומדת לזכותו.
אז אותו האדם אינו מודע ואולי אף מוריד מערכן ואינו מחשיב את זכויותיו כברכה אלא כאירועים סתמיים ללא המשמעות הנכונה.
אז חיסון ההערכה הנכונה לדרך שעבר ולזכויות של דרכו, הופך למעצור ולמחסום שאינו מאפשר לו להיעזר בתוצאות הדרך ולהפוך אותן לדרך בעצמה.

סיכום:
נקודה זו, מביאה להערכה הנכונה של האדם את סגולותיו וזכיותיו לאור כברת הדרך אותה פסע.
נקודה שמבססת את הגרביטציה של הדרך שאותה עשה האדם ומקומה הנכון, ללא גאוות יתר וללא התכחשות עצמית.
אז תוצאות דרכו של האדם מקבלות את מקומן הנכון בנפשו של האדם, ומאפשרות “אדמה” בנויה ומוצקה יותר, לשם ההמשך לצעד הבא של תהליך התהוות הטאו הפרטי.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס