ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » בלוג (עמוד 3)

בלוג

כיצד ללמוד רמדי הומאופתי – דרך נוספת – חלק ו’ – thuja – כדוגמה

koby אוגוסט 16, 2014 6:33 pm אין תגובות

1- אנרגיה – thuja חש החמרה בכל תופעות החולי שלו ב 3 בבוקר וכן ב3 אח”צ. הרבה אנשים שמתעוררים למתן שתן והם במצב של טויה, יתעוררו בשעת בוקר זו, ויחזרו לישון (nux vomica ו – kali carbonicum, גם קמים בשעה זו, אך חוזרים לשינה בקושי רב או בכלל לא, עקב מחשבות טורדניות ודאגות לעבודה או עסקים. ב- טויה , היקיצה הינה יותר עם גוון גופני) כמו כן, התנועה של טויה מחזורית חודשית וטויה נוטה להחמרה בזמן ירח מתחדש, דבר שמשקף את אופיו האנרגטי של רמדי זה שהינו רגיש וחשוף מאוד ומגיב גם לגרמי שמים. לכן צפוי לראות בטויה במחזור חודשי בנשים תופעות רב גוניות (בדומה ל lachesis כרמדי ארכיטיפי של הנחשים להחמרה בזמן מחזור, אך הנחשים מוחמרים חודשית ומחזורית, לפני הופעת המחזור ואילו טויה אישה מוחמרת בשעת המחזור עצמו) כמו כן טויה מוחמר באופן מחזורי שנתי, כל חודש קבוע בשנה, יש החמרה רגשית וגופנית לטויה. לרוב ההחמרה השנתית הינה באוגוסט או בפברואר, כיוון ששני חודשים אלו הינם עם הירח המלא המשפיע והחזק והקרוב ביותר לפלנטה. כך שלטויה יש מעגל אנרגטי יומי, חודשי, ושנתי. למחזוריות זו יש חשיבות עליונה שכן היא משקפת את תגובתו המידית והראשונית של הכוח הוויטאלי לרמדי, או לשכבה זו שנבנתה באדם לאורך השנים עד ששכבה זו התפתחה לשכבת “טויה”.

2- אברי זיקה – אברי הזיקה של טויה הינם באיברי הרבייה והמין, השתן (זרם השתן מתפצל לשניים עקב הנוקשות של בלוטת הפרוסטטה בגברים ובנשים עקב העצרות של היורטרה. וכן רמדי זה מראה נטייה ליצירת גידולים קשים, בלוטות נפוחות כמו הלימפה או פרוסטטה שמתקשחת, או פוליפים ועוד, וכן זיקה לתופעות עור רב גוניות – מאגזמה פשוטה ועד לזאבת (לופוס – מחלה אוטואימונית רב מערכתית שבאה לידי ביטוי גם בתופעות עור קשות, דבר המכונה “פרפר”, צורת פריחת עור בפנים שנראית כמו פרפר) וכן פסוריאזיס. וכן נטייה ליצירת יבלות מכול הסוגים כמו קונדילומה או שאר היבלות שנובעות מווירוס הפפילומה. נטייה לבעיות של צד שמאל. רגישות גבוהה מאוד לקור וללחות. וכן נטייה להצטברות ליחה בסינוסים או בגרון, ליחה שנהפכת מנוזלית המצבה האקוטי לליחה מאוד קשה וצמיגית במצבה הכרוני. וכן טויה ידוע ברמדי מרכזי להחמרה לאחר חיסונים, ויש שנותנים טויה כרמדי מניעתי לפני חיסון, כמגמה מניעתית לתופעות הצפויות. (גישה אחרת טוענת כי לא נותנים רמדי מניעתי, ויש לתת רמדי רק עם הופיעו סימפטומים המצדיקים זאת, כיצד מכריעים בין שתי גישות סותרות אלו? אם הכוח הוויטאלי מוערך כחזק, אין צורך ברמדי מניעתי, אם הכוח הוויטאלי וכן הפתולוגיות האקטיביות משקפות דרגת בריאות נמוכה, אזי יש לשקול רמדי מניעתי)

3- רגשות – טויה הינו אדם רגיש במיוחד, הוא חש עצמו רך, בתוכו יש רכות עד לרמה שבא הוא חש עצמו כחדיר ושברירי, ולכן הוא חש עצמו עדין ושברירי, ולכן שבריריות זו (שבאה לידי ביטוי בתחושת הכאב של טויה – כמו זכוכית שעומדת להישבר, בעיקר בעמוד השדרה) חשה עצמה מאוד חשופה ולא מוגנת בעולם זה, אל כן טויה מתקשה ומפתח מראה אינטלקטואלי ומפתח צד אישיותי אחד וחד ממדי, בעיקר את הראש והשכל, כדי להגן על מקומו הרגשי המאוד מאוד עדין ורגיש. טויה יכול מאוד להטעות בהיותו מראה כלפי העולם מראה של אדם מבין ויודע, סגור ומכונס בדרך כלל, אך פנימיותו לעולם לא מראה את עצמה כמו שהיא, שכן היא רגישה וחשופה ועדינה מדי, אדם טויה חש עצמו פגיע מאוד, ולכן מחפש דרכים לבנות לעצמו מערכות הגנה שונות. עקב הפער בין פנימיותו העדינה לבין חיצוניותו המשווה לו תחכום, ערמומיות, שכלתנות ועוד, הוא מפתח תחושת רמייה כלפי העולם, ותחושתו הבסיסית היא שאם העולם באמת יכיר אות וכמו שהוא, אזי אף אחד לא יאהב אותו, ואם הוא יראה את עצמו באמת, אנשים יסלדו אותו כי הוא מכוער ו”עקום” בתוכו. יש בתוכו תחושת מעוותות, משהו אצלו עקום ולא ישר ולא נקי. (רמדי זה קשור לפגיעה נפשית עמוקה מאוד בגילים צעירים, כמו פגיעה מינית או נטישת הורים – ילד מאומץ, או חסך ילדות עמוק של ילדי לינה משותפת בקיבוץ) אדם טויה חש עצמו כזר לעולם, הוא לא שייך, ולכן מסתכל על העולם ועל הסובב אותו, והוא תמהה מאוד על מה שהוא רואה – “כולם ממהרים, ומראים עסוקים, ומדברים הרבה, ועסוקים בקריירה או ברדיפה אחר מין או כסף וכוח. מה זה כל זה? אני לא שייך ולא מבין את מה שאני רואה סביבי” כול תופעת החיים מראית מוזרה מאוד לטויה, והוא חש עצמו כלא שייך(עב”ם). במצבים קשים יותר, טויה חש עצמו כמעוות ועקום עם סטייה נפשית שאסור שאף אחד בעולם ידע עליה, ולכן הוא משקיע הרבה אנרגיה בהסתרה.

4- פילוסופיית חיים או גישת יסוד לחיים – טויה מפתח נוקשות תפיסתית, עקב הרגישות ותחושת הזרות שלו למציאות סביבו. יש לו נטייה לקיבעונות מחשבתיות ויש שיהיה מאוד קשה לשכנע או להניע טויה ממצב אחד למשהו אחר, הוא מאוד לא גמיש, אל אף כי טויה נוטים לעסוק במקצועות של יצירה וכתיבה, ויש הרבה טיפוסים טויה שבחיי היום יום שלהם הם אנשי תקשורת או כותבי עת, או שחקנים ואנשי במה בכלל, וזה עקב הצורך למצוא דרך (איכשהו) לקחת חלק קומוניקטיבי בעלום זה. ולכן הם יראו כנוקשים מצד אחד וכיצירתיים מאוד מצד שני. יש סביבם תחושת “סוד” או תחושת “הסתרה” של משהו שהם לא מספרים, איזה סוד קשה של משהו שקרה להם בחיים. דבר זה גורם ל”סגנון” דיבור אצלם שנוטה לדיבור מהיר ולמילים בלועות, בעיקר בסוף המשפט, וזה עקב חוסר ביטחון עמוק שיש להם על עצמם ותחושת חוסר ערך (אני אדם סתם ואין לי כול ערך בעולם זה) ולכן הצורך להראות איזה מיוחדות, כהגנה מפני תחושה זו. ולכן הסגנון דיבור שלהם נראה כמו מתחמק מלדבר את מחשבתם באופן נקי וברור. הסתרה – הינה גישת יסוד ברמדי זה.

קרא עוד ←

כיצד ללמוד רמדי הומאופתי – דרך נוספת – חלק ה’ – lycopodium – כדוגמה

koby אוגוסט 9, 2014 7:50 am אין תגובות

1- אנרגיה – ליקופודיום קם בבקר עם חולשה, ולאט מתאושש ממנה. בין 4 אח”צ ל8 בערב, יש לליקופודיום ירידה חזקה ברמת האנרגיה, ולכן הכול מוחמר בין שעות אלו, שכן המערכת כולה נחלשת ולכן כול מה שלא מאוזן ייחשף ביתר שאת, כגון חום עולה כול יום בשעות אלו או בעיות עיכול מרגשות באופן מוקצן יותר או כאבים שונים ורגשים יותר וכו’. לאחר מכן בשעות הלילה, ליקופודיום מקבל משב רוח נוסף ויכול משוך עד השעות הקטנות של הלילה. וכן אנו רואים את הגרף הביו ריתמי של האנרגיה של ליקופודיום – בוקר חלש, מתאושש במשך היום, נפילה חזקה אח”צ, ולאחר 8 בערב עלייה עם תחושת התרעננות. (הכלל היסודי הינו – יש אנרגיה, יש חיים. אין אנרגיה, אין חיים. לכן חשוב כל כך להבין את הביו ריתמוס האנרגטי של כל רמדי. שכן הבנה זו מלמדת מיד על הדפוס של תנועת החיים, ועל דרגת החיות שיש לאדם)
2- איברי הזיקה – א- מערכת עיכול. ב. כבד- כיס מרה. ג. מעכת השתן והגניטליה. שלושת מערכות אלו ירדו משמעותית כאשר יש ירידה אנרגטית אצל ליקופודיום. יש אפשרות כמובן שרק אחת מן המערכות תהיינה חלשה יותר, ולא שלושתן כיחידה אחת. לרוב כאשר יש חוסר איזון בכיס מרה וכבד, יש תחושת קושי לקום בבקר, עייפות של בוקר מלמדת על האפשרות לבעיות כבד וכיס מרה וסימפטום זה הינו למעשה אינדיקציה לאי תפקוד של כבד כיס מרה. ליקופודיום הינו אחד מן תרופות המרכזיות בהומאופתיה לאימפוטנציה או בעיות סביב נושא זה, כגון – שיפכה מהירה, זקפה חלקית, זרע חלש ולא פורה ועוד. לרוב בעיות אין אונות כרוניות באות ביחד עם מערכת עיכול חלשה, שכן מתוך האיכות של יצירת אנרגיה ממזון, יש למערכת כוח לפעולות רבות. ואיכות הפעולה של כבד ומערכת הספיגה של המעיים, קובע את דרגת ואת איכות הוויטאליות של המערכת כולה, ולכן גם על תפקודי המין. כך שאימפוטנציה בליקופודיום נובעת מעיכול חלש שלא יכול לייצר אנרגיה איכותית למערכת וכן מתחושת חולשה רגשית כפי שיוסבר.
3- רגשות – ליקופודיום חש עצמו קטן על מול העולם, ורוב התנועות הרגשיות של ליקופודיום נובעות מתחושה זו (בדומה ל barita carbonica – אך אצל ליקופודיום התחושה הזו תוביל לתנועה דוחפת כלשהי, כמו הרצון להיראות חזק ושופע, ואצל בריטה קרבוניקה, תחושה זו תגרום לעצירת ההתפתחות ועמידה במקום) ככל שהכוח הוויטאלי של ליקופודיום חזק יותר, יהיו יותר ניסיונות להראות מצג אחר לעולם, ולא את תושת היסוד של חולשה וקטנות מול העולם. ולכן הוא ישתמש בהרבה טכניקות על מנת שלהסתיר את מה שהוא מרגיש באמת. הוא ינסה להיראות שתלטן, או יודע ואינטלקטואל, או שרמנטי ומחזר ומפזר ניחוח של מיניות. עקב החולשה מופיעים פחדים וחרדות רבים, כגון הופעה מול קהל, או מבחנים בכלל, וכן קושי מול מצבי קונפליקט עם משהו אחר. הקושי של ליקופודיום להרגיש עצמו שווה בין גדולים, יגרום לו לעשות מעשים שייראו כמו שהוא מסוגל, אך שמגיע זמן הפירעון להתחייבויות שלו, אז הוא יברח ולא יהיה מסוגל לעמוד במה שהבטיח או במה שהתחייב עליו. ומכן קושי לכול סוגי העמידה בהתחייבויות אצל ליקופודיום, כגון בעסקים או בנישואין (ליקופודיום יברח מן החופה כל עוד נפשו בו)
4- תפיסת חיים או פילוסופיה קיומית – ליקופודיום מפתח גישה דואלית לחיים. מצד אחד הוא חש את הצורך להוכיח לעצמו שהוא מסוגל, ולכן הוא יוצא לעולם ויוזם לעצמו כל מיני התנסויות בעיקר חברתיות שיראו אות וכאדם עם כישורים חברתיים טובים. מצד שני הוא לא אוהב אנשים ומעדיף להיות לבד כיוון שהיציאה לעולם משמעותה אתגר שלבסוף מותירה אותו מותש, ולכן הוא יעדיף להיות לבד ללא כל מגע חברתי. גם עם הוא יהיה לבדו, הוא יחוש את הצורך להיות לבד אבל ליד משהו שהוא מכיר, כך שהוא לא באמת יישאר לבד או בבידוד. כך שתפיסת העולם של ליקופודיום נעה על הציר של לזמן לעצמו מהלכי חיים שאינם הולמים את כישוריו, והוא יאתגר את עצמו במכוון עם התנסויות שמחייבות את ההיפך ממנו למרות תחושת אי היכולת. (גם ל gelsemium את תחושת חרדה מול העולם ומול יכולת ביצוע, אך אצל ג’לסמיום האופן בוא הוא יזמן לעצמו את ה”קושי” יהיה באופן עדין ורך יותר ואילו ליקופודיום יזמן לעצמו התנסות עם “צלצולים”) כך שהפילוסופיה המרכזית של ליקופודיום נעה על הציר של ליזום ולעשות עד למקום שבוא זה נהפך למשהו קונקרטי ומחייב.

הדיאגרמה של הלימוד בליקופודיום מראה כיצד ההשפעה של הרמדי מתחיל ברמת הכוח הוויטאלי או האנרגיה, לאחר מכן יש אפקט גופני שיוצר תנועה גופנית ספציפית לרמדי (איברי הזיקה) ואז יש התקדמות הלאה ליצירת חוויה רגשית בסיסית של האדם את עצמו, דבר שגורם לתנועה חיים שאנו קוראים לתנועה זו בשמו של הרמדי. ולאחר שיש באדם תנועה רגשית לאורך מספיק זמן, האדם מפתח סגנון חיים סביב אותה התחושה, ובונה סביבה תאוריית חיים מסוימת המתאימה לאופיו הרגשי של הרמדי.

קרא עוד ←

כיצד ללמוד רמדי הומאופתי – דרך נוספת – חלק ד’ – medorinum – כדוגמה

koby אוגוסט 6, 2014 12:37 pm אין תגובות

הרמדי medorinum שייך ל”נוסודות” , (נעשה מחיידק הגונוריאה- זיבה) נחשב לרמדי האקוטי של המיאזמה הסיקוטית, thuja – נחשב לרמדי הכרוני של המיאזמה הסיקוטית. רמדי זה נחשב ל”פוליקרסט” (רמדי “גדול”) אך אין לו הרבה מאוד סימפטומים כמו לשאר ה”גדולים” הידועים, ולכן כאשר מוצאים משהו ממנו אצל המטופל, סימפטום זה מקבל יותר משמעות משאר הסימפטומים ברמדי אחר.
1- אנרגיה – התנועה הוויטאלית של רמדי זה נע בין היום ללילה. מדורינום הינם אנשי לילה, הוא נהפך לחי יותר ותוסס יותר בשעות הלילה, אדם במצב של מדורינום שצריך ללמוד ולהתרכז בחומר כתוב, יעדיף את שעות הלילה הקטנות. מרגע השקיעה – יש שיפור במצבם בכול המובנים. ורואים אצלם דיכוטומיה ברורה של חלוקה בין יום ללילה. סימפטום זה מהווה סימן לתנועת הכוח הוויטאלי בהיותו מושפע ממצב זה, וכך מראה תנועה ביו ריתמית קבוע שמלמדת על מעגל דפוסי האנרגיה של אותו אדם. (כאמור – האנרגיה היא זו שמושפעת לראשונה בתהליך השינוי של האורגניזם)
2- איברי הזיקה של מדורינום – המערכת היורו גניטאלית. יש הרבה האפשרויות קליניות לתופעות שונות ברמדי זה, נטייה לדלקות שתן חוזרות, הפרשות ווגינאליות עם ריח של דג קרוב, קונדילומה והרפס גניטליה, נטייה והיסטוריה של הדבקות במחלות מין כמו מחיידק הכלמידיה, בעיות פרוסטטה ודליפת נוזל פרוסטטה ועוד. יש נטייה כמו כן להפרשות, לרוב דרך האיברי מין או דרך הפה והגרון, עם ליחה צמיגית מאוד כמו גוש דחוס. במקרים הכרוניים יותר יש נטייה לבעיות לב ומחלות כלי דם סביב הלב.
3- רגשות – תשוקה בכול מה שהם עושים וכן נטייה להקצנה שדוחף אותם למצבים קיצוניים בכול מה שהם עוסקים אתו, לחיוב ולשלילה. הם צריכים להתנסות בהכול ולהרגיש את זה על בשרם ממש, למוד מנטאלי או לשמוע על משהו מניסיונו של האחר, לא יועיל לטיפוס מדורינום, הוא ירצה לחוות את זה בעצמו ועל בשרו. יש בתוכם תחושת מתח ואינטנסיביות שגורם לתנועה ולרצון לפרוק את העוצמה הפנימית, עקב עוצמה זו – הם לא תמיד יצליחו לתקשר את עצמם באופן שמובן לאחר – ויש אפשרות להרבה קשיי תקשורת וחוסר הבנה למה שהם התכוונו או לאייך שהם מבינים סיטואציות חברתיות . הם נמשכים לחיי לילה, כלומר מסיבות, מין מזדמן, חלופת זוגות, ועוד – הכול סביב הרפתקאות של חיי לילה. (מכאן האהבה של מדורינום לים)
4- תפיסת חיים – או תודעת מדורינום. אם הרמדי נהפך ל”שיכבה” בתוך האורגניזם, כלומר שהנטייה למצד של מדורינום קיים לאורך זמן רב באדם מסוים, הוא יפתח גישה מחוספסת ונהנתנית. הוא יאמין בלהיות ישיר ובוטה, ויראה את זה כ”מעלה” שלו ויתרון שיש לו על פני האחר, הוא יהיה קשוח ואינטנסיבי, ויפתח גישה חמת מזג ומתפרצת. יחד עם זאת הוא עשוי להימשך לכול מני ווריאציות של “רוחניות” ולהיראות כאדם נאור ומפותח. הוא יפתח תפיסה של מחוספסות גם לגבי מערכות זוגיות, ויאמין בצורך להראות “קשוח” כלפי בת זוגו – “שכן קח הן אוהבות אותי” – קח הוא יחשוב.

בדוגמא זו אנו רואים כי הרמדי מופיע דרך ארבע רמות – לראשונה באספקט אנרגטי, ולאחר מכן יש שינוי פיזיולוגי שמייצר את איברי הזיקה של הרמדי, ואז נוצר הטייה במערכת שיוצר נטייה רגשית מסוימת, ואם נטייה זו קיימת במערכת לאורך מספיק זמן, אזי נוצרת תפיסת קיום או פילוסופית חיים של “רמדי”.

לא תמיד רואים את כול הפרמטרים של הרמדי במטופל, לעיתים רחוקות רואים את כול ארבעת רמות, אך אם רואים רמה אחת בבירור והיא מספיק חזקה כסימפטום, או כדינמיקה, אזי יש להתחשב במה שרואים כנושא שיש לקחת בחשבון ולהתחשב בוא בשכלול הכללי של הרמדי.

במאמר הבא נביא דוגמא נוספת לאופן הבנה זה.

קרא עוד ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס