ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
      • Meta Balance
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • ספרים
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 四滿 Si man – כליות 14

四滿 Si man – כליות 14

קובי נחושתן אוקטובר 29, 2021 12:49 pm אין תגובות

מיקום: חצי צון צידית מקו האמצע, 2 צון מתחת לטבור. במקביל ל cv 5 – ול קיבה 27.
איכות הנקודה: נקודה על תעלת ה – chong, התעלה החודרת.
משמעות השם: Fourfold fullness – מלא פי ארבע, מלאות מרובעת.

סיפורה של נקודה:
האיכות המרכזית של נקודה זו, הינה במתן מסגרת ברורה, מעשית וקונקרטית למצבים בהם האדם זקוק לאותה המסגרת – למען האחיזה בנושאים אמורפיים.
הדברים אמורים בעיסוק עם אותה החיוניות יסוד – שהיא עצמה נסתרת ולא ידועה במידה, בכמות שלה, באיכותה, באפשריות שהיא גונזת בתוכה, וכיצד על האדם לגשת אליה.
לצורך עיסוק נכון, זהיר המכיר את ערך חיוניות זו, וכן – על מנת שלא לבזבז אותה, ולשמור עליה למען ההגשמה של חיי האדם. על האדם לבנות מסגרת פנימית, רגשית, פסיכולוגית אשר תאפשר לאדם יכולת עיסוק ברור ומעשי עם כוח זה.

הנקודה בונה באדם את האיכויות הבאות:
1- בהירות נפשית עם ידיעה מעשית על איכויות רוחניות.
2- לוגיקה רגשית, אשר דרכה האדם הופך לרגיש יותר ביכולותיו לגעת בממדים דקים ממקום מעשי.
3- גיבוש של גישות מעשיות באופן העקרוני.
4- יכולת לגעת במופשט, כאשר הוא הופך להיות מובן.
5- נגישות לעולמות רוח, עקב כל מה שצוין למעלה.
6- ביטחון וודאות לגבי נושאים שעד כה היו נעלמים מעיניי האדם.
7- חיבור וקשר למאגרי כוחות, שיש לאדם, אך הוא עצמו אינו מודע להם עקב חיסרון התפתחות הגישות ההכרחיות לשם מגע עם אותם הכוחות.

סיפורו של האדם:
1- זהו סיפורו של אדם ההולך בדרכי הרוח, כאשר אותם התכנים שהוא עוסק בהם, מחייבים שיהפכו למעשיים. אם לא יהפכו למעשיים, הדרך נותרת ללא הגשמה.
2- זהו סיפורו של האדם המבקש לדעת את הדברים עד סופם, דבר החייב ממנו מסירות, הקרבה, ורצינות בדרך – הקשור למחויבות של ההשרשה של תוצאות הדרך בחיי המעשה שלו.
3- זהו סיפורו של אדם, שהחל את דרכו מתוך ביוגרפיה של צרה ומצוקה, כאב וחידלון – אשר התשובות למועקה הקיומית באו דרך עולמות הרוח. אך כאשר גדל אותם העולמות נותרו נעלמים, וכעת עליו להפוך את משמעותן לקונקרטיות, למרות המוטיבציה הראשונית, עליו להוכיח כי גדל דרכן (באופן בו הן מתבטאות בחייו – מהו הביטוי המעשי לדרך שעשה)
4- זהו סיפורו של האדם שהלך בדרך – אך דרכו לא הולידה פרי ותוצאה. דרכו נותרה תלושה, בשמים, ולא בארץ . כעת – בכדי שדרכו תצלח עליו להראות את הפירות של דרך שעבר, וכיצד היא מנביטה בעולם הגשמי דבר מה.

סיכום:
נקודה הבונה כלים באדם לשם עיסוק עם הנסתר והלא ידוע.
נקודה להשרשת הדרך שהאדם עבר בעולם המעשי – קונקרטי.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

שיחה 6 בנושא נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 29, 2025

המשך השיח על נבואה בת זמננו

קובי נחושתן מרץ 2, 2025

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

© כל הזכויות שמורות

קטגוריות
  • Uncategorized (1)
  • איברי הנפש (20)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (218)
  • הומאופתיה (109)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (62)
  • ייסורי איוב (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (46)
  • לקיחת מקרה (6)
  • מזונותיו של אדם – סימבוליקה (9)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מטריה מדיקה – ע"פ שיטת הקוד הסומטי (42)
  • מיאזמות (18)
  • מע' אנדוקרינית – סימבוליקה (30)
  • מעגל החיים, 12 הצעדים (14)
  • נפש הכליה (12)
  • סדנאות (26)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (4)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (182)
  • ספרים (6)
  • עשרת הניסיונות של אברהם (13)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (19)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (16)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס