ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 豐隆 Feng long – קיבה 40

豐隆 Feng long – קיבה 40

קובי נחושתן פברואר 13, 2021 2:40 pm אין תגובות

מיקום: 8 צון מתחת לקיבה 35, במקביל לקיבה 38, 2 צון צידית לטיביאה.
איכות הנקודה: נקודת חיבור (קיימת תעלה בין נקודה זו לתעלת טחול, המתחברת לטחול 3, נקודת המקור והאדמה של תעלת הטחול. קיבה 40 מחברת את תעלת הקיבה לבת הזוג היינית, תעלת הטחול, שם הם מתחברים ומעבירים אחד לשני את האיכות שקיימת בנקודה ובהתעלה)
משמעות השם: Bountiful bulge, Abundant Bulge, Abundant flourishing, Abundance and prosperity.
זרימת השפע, השפע ההדר, השפע המלא, בליטה שממנה זורם שפע.

סיפורה של הנקודה:
הנקודה מספרת דרך שמה, על השפע וההדר שיש ממנה כאשר היא איננה נדרשת לצורכי מצבים פתולוגיים.

שיתוף הפעולה בינה לבין טחול 3 (הלבן הגדול), מהווה שילוב בנקודות המחזק את תהליכי יכולת יסוד האדמה להמיר את כל מה שצריך שישתנה בצורתו על מנת שיהיה מוכן ומזומן לצורכי המערכת.
כאשר יסוד האדמה אינו פועל את פעולת ההמרה, חומרים נותרים כפי שהם, כך שאין הם מוכנים או מתאימים לשימוש למערכת.
הדבר השכיח ביותר הקשור לשילוב זה, זהו נושא נוזלי הגוף. כאשר הם אינם משתנים את איכותם, הם הופכים להיות ליחה, לחות, דבר המוביל להצטברות בצקתית, אשר בתפיסה המערבית משמעות אותה הלחות הינה הצטברות של חומרי פסולת שעל הגוף להיפטר מהם.
אם אותם חומרי הפסולת ישמרו ויאגרו בתוך המעיים, הכבד, הריאות או זרם הדם. הדבר מאפשר את התשתית למחלות מסוגים רבים.
על פי התפיסה הסינית, ליחה ולחות הם הבסיס לגידולים, דבר המתחיל בהצטברות של אי פנוי פסולת וכך הופך לתשתית ברקמות הגוף המהווה את ההתחלה של גיבוש רקמות לכיוון של גידולים מסוגים רב גוניים.

אותה הצטברות הליחה מהווה גורם החוסם זרימה של נוזלים דם וצ’י, ולכן חסימה של החיים עצמם.
ככל שהחיים חסומים – כך הדבר מונע את זרימת השפע של החיים במובן הטבעי הנכון.
זרימה של חיים מביאה שפע, יצירתיות, ואת כל טוב הבריאה.
לנקודה יש כוח ישיר, מיידי ועצום להמרה מיידית ומהירה של כול אותם ההצטברויות של פסולת וליחה הגורמים לחסימה של שפע החיים.
דבר שהסינים מדמים ב”ברק היורד מן השמיים”, עקב המהירות והעצומה שיש בנקודה לאיכות השינוי של מה שחוסם.

כאשר מה שחסם מפונה, תהליך השחרור של מה שנחסם, קורה מיידית.
הדבר בא הדימוי של “ברק מן השמיים”, שזהו שם מטקסטים עתיקים אחרים של נקודה זו.
לכן זוהי נקודה להשבת השפע המיועד לאדם, הנקודה מחזירה את זכותו של האדם במובן המולד לשפע הממתין לו, לשפע ששייך לו מעצם איכותו המולדת.
הנקודה מסירה מחסומים ומשיבה לאדם את מה שמגיע לו, שנחסך ממנו לאור אותה ההפרעה, הסטגנציה והחסימה.

בדרך כלל כאשר מדובר על חסימה באדם המונעת ממנו את השפע שהוא ראוי לו, מדובר על הפרעות רגשיות ופסיכולוגיות מסוגים שונים.
בדרך כלל מדובר בדפוסי התנהגות שהאדם בנה בתוכו או שהם נבנו בו עקב חיים באקלים משפחתי חברתי שאינו הולם את איכות ה”נשמה” שלו. אז אותם הדפוסים הופכים להיות מניעה לסוגי כוחות והחיוניות שאותו האדם היה זכאי להם מעצם האיכות המולדת שלו.
יש מצבים רבים שנקודה זו מסירה חסמים רגשיים הקשורים לאירועים דרמטיים שהסבו לאדם נזק וגרמו סוגים שונים של טראומות, אירועים ההופכים לתשתית רגשית המפרידה את האדם מעצמו.
נקודה זו יש בכוחה למוסס את עוצמת אותן החוויות ולהביא לידי עיסוק מרפא עם דבר שקודם לא היה ניתן לגעת בו.
יש מצבים שבהם האדם מחבל בזרימת השפע האפשרי השמור לו, עקב נטיות באישיותו שאינן מאוזנות, כגון נטייה אימפולסיבית. מצבים שבהם השפע כבר זורם לאדם אך הוא נוהג בקוצר רוח, בחיפזון המהווה גורם העוצר את התהליך. דבר זה ניכר היטב בקרב אנשים העוסקים בהשקעות, הם לחצו על הכפתור מהר מדי ובחיפזון, ולכן הפסידו.

נקודה זו מביאה עימה איזון פנימי עמוק מאוד אם איכות של נינוחות שאיננה רדומה.
דבר המחזיר את האדם לאדמה יציבה עם שיקול דעת נכון, ולכן עם יכולת לנהל את השפע שאפשרי לו באופן האידיאלי ביותר עבורו ועבור הקרובים אליו.

סיכום:
נקודה המוציאה את החסמים ואת חסימות, הגופניות והרגשיות המונעות מן האדם את השפע שהוא זכאי לו מטבע לידתו.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

כליות כ”ה, שלבי ההתפתחות י”ז, העבודה ו’ – ארכיטיפ קי”ח

קובי נחושתן אפריל 1, 2020

י”ד – בן מאה כאילו מת ועבר ובטל מן העולם: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”בן מאה”: אין

כליות כ”ד, שלבי ההתפתחות ט”ז, העבודה ה’ – ארכיטיפ קי”ז

קובי נחושתן מרץ 30, 2020

י”ב – בן שמונים לגבורה: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”גבורה”: ילד זה מגלה את איכות הגבורה במובן

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

קטגוריות
  • Uncategorized (2)
  • איברי הנפש (19)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (77)
  • הומאופתיה (107)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (44)
  • לקיחת מקרה (5)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מיאזמות (17)
  • סדנאות (18)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (3)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (171)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (10)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (15)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס