ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » דיקור סיני - ביאור ומשמעות » 漏谷 Lou gu – טחול 7

漏谷 Lou gu – טחול 7

קובי נחושתן מרץ 20, 2021 6:54 am אין תגובות

מיקום: 6 צון מעל המלאולוס הפנימי, על קו הטיביאה, בקן ישר מול טחול 9
משמעות השם:
Leaking vally – העמק הדולף, דליפה בעמק.

סיפורה של נקודה:
“כאפיק לנהר, כן הטאו לעולם.
מדמה הנהר ששליט הוא לאפיקו, כי האפיק הנמיך עצמו בפניו….
הילכך, החכם המבקש למשול בבני אדם, יבטל עצמו בפניהם….
הילכך, שש העולם לשאת אותו על כתפיו ולעולם לא ייעף,
אין הוא מתחרה באיש, הילכך אין לו מתחרים”
(טאו טה צ’ינג – ס”ו, תרגום: שלמה קאלו)

עמק זהו מקום נמוך אליו זורמים המים הבאים ממקום גובה יותר.
קיימת אפשרות כי גבולות העמק סגורים, אז המים הזורמים אליו מגובה, הופכים למים עכורים, מי ביצה המעלים ריח ריקבון מעצם היותם עומדים.
אך הגבולות של נקודה זו אינם אטומים, העמק דולף, יש בו זרימה.

סוג הזרימה שיש בתעלת הטחול מביאה עימה הזנה בכל הרמות שם יש דרישה להזנה.
במקום שם יש דרישה להזנה, יש גדילה והתפתחות.
ההתפתחות אותה מציעה תעלת הטחול קשורה לגיבוש של האדם במבנה הזהות שלו, דבר המביא לידיעה העצמית, ומכאן לטאו – לדרך שהאדם אמור לילך עליה, אותה הדרך שהיא דרכו והיא הסיבה לקיומו, שהיא מביאה עימה את טעם הקיום ואת הפרי של ההליכה באותה בדרך.
אותה הדרך מביאה עימה הבטחה, שהיא מגלמת בתוכה את ההגשמה של חיי האדם בעולמו.
אותה הדרך זקוקה להזנה – בכל שלב בדרכו של האדם, יהיה צורך להזנה מסוג אחר, בעל אופי שונה המתאים לאותו השלב של מיקומו של האדם בדרך.

הדליפה שיש בנקודה זו, איננה מקרית או אקראית, היא מכוונת, מחושבת ומודעת להיות דולפת כאשר יש צורך להזנה שאיננה זמינה לאדם, הזנה של “חומרים” או יסודות חומר ורוח, שהאדם זקוק להם לשם ההתפתחות שלו כלפי העתיד, למען העתיד.
יש סוגי מזון, שנצרכים לאדם לשימוש יומי, אך יש סוגי מזון שנותנים לאדם הצצה, הבנה וטעם של פוטנציאל העתיד שיש לו. אז נקודה זו “דולפת”, מדליפה מעצמה חיוניות שיש בה את טעם הדרך (טאו) וההבטחה העתידית השמורה עימה בעבור האדם.

הדליפה שיש בנקודה, הינה מתן חסד. כביכול – האדם אינו ראוי לסוג מזון האלים שיש לנקודה להציע, אך היא מאפשרת שידלוף ממנה נקטר האלים, מזון הבא ממקום גבוה.
דבר שהנקודה עושה באופן מודע ומכוון, הנראה כמו באקראי כמו בהיסח הדעת, כמו שלא התכוונה, לשם הנטיעה של טעם העתיד המובטח לאדם.
נקודה זו אם כן, היא בעלת חסד עמוק – עמוק.

סיפורו של האדם:
אדם הזקוק לטעימה על סוג העתיד הממתין לו.

סיכום:
נקודה עם חסד עמוק, עדין ועצום, לתת לאדם טעם הזורע בו את ידיעת סיבת חייו.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

לאלו ההולכים בדרך – הקדמה

קובי נחושתן אפריל 4, 2020

  “רבי פנחס בן יאיר אומר: זריזות מביאה לידי נקיות, ונקיות מביאה לידי טהרה, וטהרה מביאה לידי פרישות, ופרישות מביאה

כליות כ”ה, שלבי ההתפתחות י”ז, העבודה ו’ – ארכיטיפ קי”ח

קובי נחושתן אפריל 1, 2020

י”ד – בן מאה כאילו מת ועבר ובטל מן העולם: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”בן מאה”: אין

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

קטגוריות
  • Uncategorized (2)
  • איברי הנפש (19)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (91)
  • הומאופתיה (107)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (44)
  • לקיחת מקרה (5)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מיאזמות (17)
  • סדנאות (18)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (3)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (172)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (10)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (15)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס