ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » סימבוליקה גופנית נפשית » עור ד’, גבול וייחודיות, ארכיטיפ נ”ו

עור ד’, גבול וייחודיות, ארכיטיפ נ”ו

קובי נחושתן נובמבר 14, 2019 10:27 pm אין תגובות

העור מהווה גבול לגוף האדם ומתחם אותו כיחידה מזוהה ונפרדת משאר האנשים והעולם.
לכן – כל נושא הגבולות מן הזווית הפסיכולוגית משתקף דרך העור.
כמו כן – האופן בו האדם מבין, מן הזווית העקרונית, את נושא הגבולות. כיצד האדם מבין לעצמו מהו הגבולות שלו ביחס לנושאים רבים, לרוב חברתיים, וכל מה שקשור בתקשורת של האדם לעולם החיצון. כל אותן התפיסות של מהו הגבול, מתבטא דרך טקסטורת העור.

על העור כאחראי על תיחום הגבולות של האדם, חלים שני סוגי לחצים:
א- הלחץ הראשון זהו המפגש של העולם עם האדם. כיצד החוץ פוגש את האדם ויוצר באדם תגובות וסימולציות. הווקטור הראשון – הינו האינטראקציה של האדם עם העולם החיצוני.
ב- הלחץ השני – הינם החיים הפנימיים של האדם – חיי הרגש, המחשבה והרוח, המייצרים עוצמות בדרגות שונות אשר באופן טבעי מבקשות לקבל ביטוי מן האדם לכיוון העולם החיצוני.
כך שעל פני העור נוצרת חזית של התנגשות של שני ווקטורים בעלי עוצמות משתנות, מה שבא מן החוץ ונוגע באדם, ומה יוצא מן האדם החוצה לשם הביטוי של חייו הנפשיים.
אופייה של אינטראקציה זו וההתנגשות של השפעות חיצוניות מול כוחות פנימיים, הם אלו המייצרים את מראהו של העור, כיצד נראה העור, מהו המראה הוויזואלי, ומהם הסימפטומים שיש על פני העור (סוגי המחלות)

העור אם כן מהווה איבר שתפקידו המרכזי הינו ביצירת ההפרדה של האדם ויצירת זהות ייחודית של האדם מול שאר בני האדם.
זוהי אותה הייחודיות הפנימית הנובעת מן האדון (היסוד האלוהי) שמגדירה את איכותה של הייחודיות, ולכן את הצורך של אותה האיכות הייחודית בגבול מפריד ומתחם.
לכן – על פי תואר פניו, תואר גופו של האדם ואיכות טקסטורת העור (בעיקר על פניו של האדם) ניתן לזהות את איכותו וייחודי של היסוד האלוהי (האדון, היושב במרכז המרכבה) שהרי הגבולות של האדם (העור) הן בדיוק גמור למידותיו של האדון.

קיימת אפשרות שמחלת עור תתפתח עקב הווקטור של ההשפעות החיצוניות וכיצד הן מתנפצות כמו גלים על פני העור, כמו שאומר הכתוב “כָּל מִשְׁבָּרֶיךָ וְגַלֶּיךָ עָלַי עָבָרוּ” (תהלים מב-ח)
מחלות אלה הן תוצר של יסוד פנימי באדם שהיה חלש מדי, לא ברור – אמורפי, ולכן לא היה יכול להדוף, או לדעת כיצד להתייחס לסוגי הגלים המתנפצים, עד לדרגה שהגלים המתנפצים חדרו את מעטה ההגנה והגבול שהעור אחראי עליו, ובמקום ששם הגבול נפרץ, שם הופיע מחלת עור.
בסוג זה של מחלות יש לחזק את ה”אני” של האדם, ואולי לברר את איכותו ואת סוג נביעת החיים שיש לו, אז האדם ואיכותו העמוקה מתחדדת ואז הגבול והמתחם אותו מן העולם הופך להיות הרבה יותר מוצק וברור בעמידות שלו מול אותם הגלים המתנפצים הבאים מן החוץ ופוגשים את האדם.

אפשרות שנייה – ש”הר געש” נפשי המתהווה בתוך האדם, ומתעצם עד לדרגה של התפוצצות מן הפנים כלפי חוץ, דבר שחייב לחצות את הגבולות המתחמים של האדם – את העור – אז דרך העור יופיעו מחלות שהן ביטוי לעוצמות נפש המתבטאות באופן של “הר געש”.
במחלות אלו יש צורך לעבוד על ה”סוסים במרכבה” כלומר על הרגשות, אשר במקרים אלו הרגשות הופכים לממד הפעיל והדומיננטי באדם, ויוצרים תהליך מתפרץ, לא מרוסן, ללא יכולת ניווט של כוחות הנפש למקומם הנכון.
כאשר הסוסים (רגשות) שולטים במרכבה, אז תנועת המרכבה הינה אימפולסיבית, לא סדירה, ללא כיוון מוגדר, קפריזית בתגובות שלה, כאשר דפוסי ההתנהגות של הרגשות.
מה שעומד מאחוריהן זהו הצורך של הסוס (הרגש) לשמוע את קול ואת רצונו של האדון (היסוד האלוהי) אז הסוס (הרגש) נרתם מרצונו – בששון ובשמחה לאיברי המרכבה.
קיימת זיקה עמוקה בין הסוסים (רגשות ותחושות) לאדון (היסוד האלוהי) יש לסוסים יכולת עדינה, מהירה ומדויקת לדעת שאכן קולו של האדון דיבר ולא קולות מזויפים המגיעים ממקורות אחרים כגון הרכב (השכל – האינטלקט) או ממקורות חיצוניים לאדם כגון קולות המחנכים, ההורים והתרבות שבתוכה חי האדם.
כאן תהליך ההבראה הינו בהשקטת תנועת הרגשות (הסוסים) עד למקום שם חוזר להם הקשב הטבעי שאבד להם לאור הסערות הוולקניות.

קובי נחושתן |להציג את כל הפוסטים של קובי נחושתן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

כליות כ”ה, שלבי ההתפתחות י”ז, העבודה ו’ – ארכיטיפ קי”ח

קובי נחושתן אפריל 1, 2020

י”ד – בן מאה כאילו מת ועבר ובטל מן העולם: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”בן מאה”: אין

כליות כ”ד, שלבי ההתפתחות ט”ז, העבודה ה’ – ארכיטיפ קי”ז

קובי נחושתן מרץ 30, 2020

י”ב – בן שמונים לגבורה: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”גבורה”: ילד זה מגלה את איכות הגבורה במובן

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

קטגוריות
  • Uncategorized (2)
  • איברי הנפש (19)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (79)
  • הומאופתיה (107)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (44)
  • לקיחת מקרה (5)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מיאזמות (17)
  • סדנאות (18)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (3)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (171)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (10)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (15)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס