ליצירת קשר kobynn@yahoo.com
  • Facebook
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
קובי נחושתן – דרכי הבראה אלטרנטיביות
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
  • ראשי
  • המוצרים שלנו
    • קובי נחושתן
    • איפה רוכשים?
    • המוצרים שלנו
      • RELOADED
      • NICOTIME
      • CLARITY
      • PROCREATE
      • PEACE
      • Female be
    • שאלות נפוצות
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות
  • מיאזמות – שכבות
  • טבלת הצמחים
  • סימבוליקה
  • כיצד ללמוד רמדי
  • English
    • About Us
    • Reloaded
    • Clarity
    • Nicotime
    • Procreate
    • Peace
ראשי » טבלת הצמחים » aethusa cynapium – סוככניים – סוף טור חמישי – מוחידין איבן ערבי

aethusa cynapium – סוככניים – סוף טור חמישי – מוחידין איבן ערבי

koby מרץ 4, 2015 11:56 am אין תגובות

מספר נקודות על aethusa

1- המורפולוגיה של מבנה הפנים, נראה זקן, גם ילד קטן, ואפילו שרק נולד, נראה זקן. הרמדי נע בין תחושת ילדותיות מבודחת – לתחושת זקנה וסוף חיים. יש לו תוכן רגשי עמוס וסוער, אך הוא אינו יודע לפרוט את ההתנסויות שלו למילים, לכן הוא סגור – מרוחק ומעדיף את חברת החיות. הוא חש קירבה גבוהה יותר לחיות ואף חש שהוא יכול לדבר עמן ולחלק איתן את מחשבותיו ורגשותיו, הוא מפתח שיחה עם החתול שלו כמו שהיה אדם קרוב. הוא חש צורך לתקשורת, אך אינו איודע כיצד להתקרב אינטימית לבני אדם, ולכן מפתח אינטימיות ודאגה יתרה לחיות. מעדיפים חיי בדידות, על אף הצורך לשיחה ולקומוניקציה.
2- צורך גדול לדעת ולהבין, צורך לשליטה על העוצמה של רגשותיו, ולכן קושי עצום להרפות להירדם בלילה, שכן ההרפיה לפני שינה, אינה חוויית מוות קטנה, כמו שהאדם נעלם ונמוג, המבנה שלו מתפורר, ולכן לaethusa מצב זה מוביל לחרדה עמוקה של מוות ונמוגות. ומכאן פחד גדול לישון או להירדם, ספונטנית או על ידי חומרי הרדמה.
3- השפעה חזקה על מערכת העיכול, אינו יודע לעכל חלב. חלב גורם להקאות אינטנסיביות, רמדי לתינוקות המקיאים חלב אם בעוצמה – כאשר ההקאה נראית כקשת מרוב עוצמת הפליטה. רפלקס ההקאה של aethusa תמיד עוצמתי – כמו חץ שנורה מקשת.
4- אפקט מוחי עמוק הגורם לקושי גדול לריכוז וליכולת תמלול של מחשבות, המוח מרגיש בתוך ערפל – ללא יכולת לנוע. קושי גדול במיקוד.
5- סימפטום מיוחד של פריחת עור על קצה האף (בדומה לקאוסטיקום

אִבּֽן עַרַבּי (בערבית: ابن عربي) או בשמו המלא אבו עבד אללה מוחמד בן עלי בן מוחמד אבן אל-ערבי אל-חאתמי אל-טאיי היה פילוסוף, מיסטיקן, איש דת וסופר מוסלמי ידוע. נולד בשנת 1165 בעיר מורסייה שבחבל אנדלוסיה (בספרד, שהייתה אז תחת שליטת המוסלמים) ומת בדמשק בשנת 1240, ושם נקבר.

כמה נקודות על איבן ערבי – שהיה ידוע כ”עמוד הידע”

1- הוא נאלץ לברוח מספרד עקב אסלם קיצוני שלא איפשר לו לחשוב חופשי ומשוחרר, במהלך חייו הוא נדד רבות ובמקרים מסוימים, אף נכלא בכלא אם איום להורגו, עקב כתביו ודעותיו שהאסלם הקיצוני הבין כדברי כפירה ומינות. החברה בה הוא חי “הקיאה” אותו פעמים, על היותו חוטא ומסית.

2- בגיל צעיר יחסית – בעודו בן 20, הוא חווה כיצד “נחטף מעצמו – החוצה”, מאז אותה החוויה המכוננת – הוא למד וכתב כיצד מגשרים את ההתנסות מחוללת זו לעולם וכך הנחיל את אחת מן המתנות הדתיות החשובות לאסלם ולעולם כולו, כיוון שכתביו אינם מבדילים בין הדתי יהודי או נוצרי או אסלמי, הוא רואה את לב האדם כמרכז, ולכן אין אלוהים שייך לדת או לאדם, אלא כל אדם אינו טיפה אלוהית – שיש עליה לגדול למקומה הנכון.

3- למרות שבחייו רבים עקבו אחריו וראו בוא מורה, ההשפעה המרכזית לו הייתה לאחר מותו דרך כתביו הרבים שהותירו חותם עד להיום, ועדיין רבים רואים בו מורה מרכזי להכוונת הלב למקומו הנכון – מקום בוא האדם נמוג לעצמו ונולד לאלוהות.

4- בכתביו תמיד מופיע גוון איחודי שעיקרו אינו עיקרון האחדות – הכול אחד אין שניות –אין פיצול, הרבה אינו אשליה – האחד אינו המוחלט. והאדם, יש שהוא מתעורר לאחדות בחסדי האל, דרך ליבו הפועם אשר שם הדלת לאחדות, ויש אשר האדם ישן שנת ישרים ואינו יודע את שמאלו ואת ימינו.

הרמדי aethusa (משפחת הסוככניים- סוף טור חמישי, 1040- 1240 לספירה) מתאר אקלים תרבותי, של הקצנה, דיכוטומיה חריפה, ילדותיות מול זקנה, הסתגרות מול צורך ליציאה החוצה, שליטה ועוצמה נפשית עליה יש לשלוט. והתשובה ו”מחלה” שaethusa מבטא, באה דרך איבן ערבי, שכול לימודו ותמצית חייו אינם התשובה למצוקה זה. מצד אחד התרבות האסלמית המקומית – משקפת את תהליך ההקצנה והעוצמה, המובילה להרג וכיבוש, וכן לדוגמטיות דתית קיצונית מאוד, ומצד שני איבן ערבי מביא עמו דת שאינה מבדילה בין אדם לחברו ורואה את אלוהים בכול – כאשר כול אדם צריך וראוי להיות עובד אלוהים, וליבו הינו יהלום הצופה באלוהים, כך האדם ואלוהים מצטרפים לאחדות – ומעולם לא היו נפרדים.
כך שהאסלם של זמנו של איבן ערבי משקף את המחלה, ואילו איבן ערבי הוא התרופה, איבן ערבי הינו אם כן- דרך האיזון והאמצע המתקן את החולי. כך ש aethusa במקומו הבריא משקף את הדת של אבן ערבי. (ראה מאמר “אללה הגדול ומוחמד נביאו האחרון – מאנקרדיום ועד לויסקום אלבום – חלק א’ “)

ארבעת הרמות של aethusa

1- אנרגיה – החמרה בין 3- 4 בבקר, וכן החמרה בערב. משקף את הקושי מן השקט וההרפיה ואת החרדה מן הרפיון שקשור לאיבוד שליטה ומודעות.
2- זיקה פיזית – מערכת העיכול, קיבה ומעיים – מבטא את הקושי “לעכל” את המפגש אם החוץ (תהליכי עיכול תמיד מבטאים אם דרך האמצע באדם, שכן העיכול עינינו לקחת גס להפכו לעדין, ותהליך זה יכול התממש כאשר קיים האיזון, ואין מערכת אחת מפריע לאחותה) מערכת העצבים – מתבטא דרך קושי בריכוז ובמתח נפשי ותמידי.
3- רגשות – סוערים אך כבושים פנימה, עם נטייה לחרדות קיצוניות של איבוד שליטה או חרדות מן המוות, ולכן זיקה הפוכה של רצון למות, עקב הנטייה הקוטבית.
4- מנטלי- גישת חיים – מוטב לי להיות לבד, שם אני חש מאוזן ושמור, אין דרך ליצירת קשר אנושי עם בני אדם לכן אצור קשר דומה עם עולם החי או עולמות שאינן אנושיים. מתח גישה סגורה ומרוחקת, למרות הצורך לקשר ומגע.

אאטוזה איבן ערבי סוככניים

|להציג את כל הפוסטים של koby


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פופולארי

כליות כ”ה, שלבי ההתפתחות י”ז, העבודה ו’ – ארכיטיפ קי”ח

קובי נחושתן אפריל 1, 2020

י”ד – בן מאה כאילו מת ועבר ובטל מן העולם: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”בן מאה”: אין

כליות כ”ד, שלבי ההתפתחות ט”ז, העבודה ה’ – ארכיטיפ קי”ז

קובי נחושתן מרץ 30, 2020

י”ב – בן שמונים לגבורה: איכויות של ילד הנולד עם נטייה מולדת ל”גבורה”: ילד זה מגלה את איכות הגבורה במובן

עלי …

הנני מטפל מוסמך בהומאופתיה קלאסית (באקדמיה להומיאופתיה קלאסית של ג’ורג ויטולקאס), וברפואה סינית. במהלך שנות עבודתי למדתי והשתלמתי גם במקצועות טיפוליים משלימים – רפואה טיבטית, רפואה איורוודה-רפואה הודית. במהלך שנותי כמטפל, אף עבדתי ולימדתי בארצות שונות במסגרות של משלחות רופאים לאפריקה, וכן באנגליה ובניו יורק.
מטפל בקליניקה במודיעין.
נשוי לשונית, ואבא למילה ולזהר.

קטגוריות
  • Uncategorized (2)
  • איברי הנפש (19)
  • דיקור סיני – ביאור ומשמעות (77)
  • הומאופתיה (107)
  • חוש הריח (5)
  • טבלת הצמחים (91)
  • יהדות ופילוסופיה (53)
  • כיצד ללמוד רמדי (12)
  • כללי (44)
  • לקיחת מקרה (5)
  • מטריה מדיקה – חוכמת התכונה (157)
  • מיאזמות (17)
  • סדנאות (18)
  • סיכום מפגשים – אורנה בן דור (6)
  • סיכומי הרצאות (3)
  • סימבוליקה גופנית נפשית (171)
  • פוטנציות (4)
  • פנחס בן יאיר (11)
  • פרקי נבואה (10)
  • פרשת השבוע תשע"ז (56)
  • ראש, תוך, סוף: פרשיות תשע"ט (59)
  • רגשות (22)
  • רפואת המזרח (16)
  • שלבי ההתפתחות (19)
  • תחושות ומשמעותן (15)
יצירת קשר
מספר הטלפון שלי הוא – 052-3521134 ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. במידה ואינני יכול לענות, אנא השאירו הודעה, הכוללת את: שמכם ומספר הטלפון אליו אוכל לחזור אליכם.    כמו כן ניתן לפנות אלי אף באמצעות כתובת המייל הבאה: kobynn@yahoo.com
בברכת רפואה שלמה, קובי
לעקוב אחרי האתר במייל
הכניסו את כתובת האימייל שלכם, כדי לעקוב אחרי האתר ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס